Logo
Logo
Logo

Power PPM

Kompleksowe rozwiązanie do zarządzania programami i portfelami projektów

Kompleksowe rozwiązanie w zakresie zarządzania programami, projektami oraz portfelami (PPM), zbudowane w całości na platformie Microsoft Power Platform zgodnie z najlepszymi praktykami. System pozwala na obsługę szerokiego spektrum projektów, od Agile, przez hybrydowe do tradycyjnych. Rozwiązanie do zarządzania projektami i portfelami można dostosować do potrzeb organizacji.

Power PPM dostępny jest do uruchomienia w aplikacji Microsoft Teams, dzięki czemu użytkownicy mogą wykorzystywać to podstawowe narzędzie zarówno do komunikacji, kolaboracji oraz zarządzania projektami.

Pełne informacje o portfelu projektów

ustalanie priorytetów i kontrolowanie portfeli swojej organizacji. Realizacja celów strategicznych, z uwzględnieniem programów, projektów i inicjatyw, aby stale równoważyć inwestycje

Informacja w jednym miejscu

zarządzanie projektami z jednej centralnej lokalizacji, łącząc krytyczne informacje o harmonogramach, ryzykach i interesariuszach projektów

Łatwe zarządzanie harmonogramami

bogate możliwości tworzenia harmonogramu w oparciu o dostosowywany wykres Gantta. Oś czasu pozwala na prezentację danych na dowolnym poziomie projektów, programów oraz portfeli wraz z możliwością łączenia zadań pomiędzy nimi. Dodatkowym atutem jest integracja z aplikacją Microsoft Project

Współpraca

efektywna współpraca zespołów w oparciu o Microsoft Teams pozwala członkom zespołu na pozostanie w ulubionej aplikacji. Zespoły mogą aktualizować informacje o zadaniach, ryzykach i uzyskanych korzyściach bezpośrednio z MS Teams

Monitorowanie strategii

ocena projektów pod kątem realizacji strategii oraz mierzenie efektywności realizacji strategii przez projekty

Przejrzyste i spójne raportowanie

dostępne szablony raportów portfela, zasobów oraz projektów w oparciu o Power BI

Kontrola budżetu

rozbudowane zarządzanie finansami projektów oraz programów, z możliwością konfigurowania w celu dopasowania do zaawansowanych wymagań Klientów. Zestawienie finansów pozwala monitorować koszty ETC i EAC w czasie rzeczywistym. Kierownicy projektów mogą tworzyć plany koszów w celu łatwego porównywania wydatków projektowych w czasie.

Rozwiązanie dedykowane dla:

  • Przedsiębiorstw, które chcą szybko rozpocząć zaawansowane zarządzanie projektami w oparciu o chmurę
  • Firm, które wymagają złożonego zarządzania harmonogramami i budżetami na poziomie projektów oraz programów
  • Organizacji, które potrzebują zaawansowanych systemów zarządzania projektami, zasobami, ryzykami oraz problemami dla osiągniecia celów i założeń biznesowych.

Funkcjonalności

Tworzenie inicjatyw

Konwersja inicjatywy w projekt

Zarządzanie harmonogramem

Przydzielanie zadań

Zarządzanie pracą w harmonogramie

Proces zatwierdzania zasobów

Zarządzanie ryzykiem

Zarządzanie interesariuszami

Rejestr produktów projektu

Zarządzanie programami

Cykl życia Projektu

Tworzenie portfeli projektów

Finanse portfela

Monitorowanie ryzyk portfela

Priorytetyzacja projektów

Harmonogram całego portfela

Raportowanie portfela projektów

Praca z aplikacją Microsoft Project

Kontakt

+48 58 380 01 10

Siedziba spółki
ul. Uphagena 27,
80-237 Gdańsk, Poland
office@mvproject.pl

Oddział Warszawa
Al. Jerozolimskie 81
02-001 Warszawa
office@mvproject.pl

Logo

Cookies gwarantują poprawne działanie, ciągłe doskonalenie strony internetowej oraz wyświetlanie treści dostosowanych do Twoich potrzeb. Korzystając z tej strony zezwalasz nam na używanie plików cookies, pikseli, tagów i podobnych technologii. Polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close